Monday, February 9, 2015

Kau dan Aku-Dedikasi untuk The SOIF Coach Certafication Program

Kau dan Aku
Rosnah Ahmad

Pertemuan
Kau dan aku
Bermula cerita
Membina hubungan
Senang sekali aku
Berbicara bersamamu...

Pertemuan
Kau dan aku
Berbicara aku
Apa yang membelenggu diri
Kau seakan mengerti
Bagaimana aku berfikir
Hingga tersingkap tirai yang menutupi
Jawapan....

Pertemuan
Kau dan aku
Jawapan yang ditemui
Menjadi niat yang diperjelaskan
Tugasan bersama
Kau dan aku
Mencapai apa yang aku niatkan
Meneroka kekuatan yang aku miliki
Kau ingatkan aku
ALLAH itu kekuatan utama
Kau pasakkan kekuatan dalam diriku...

Pertemuan
Kau dan aku
Menyedarkan aku peluang dan ganjaran
Kemenangan yang besar
Yang jauh lebih banyak menanti
Cukup memotivasikan diriku
Melalui proses pengislahan diri...

Pertemuan
Kau dan aku
Mengubah mindaku
Membawa aku yakin dengan hati
Hingga berani aku melaksanakan
Apa yang diniatkan...

Pertemuan
Kau dan aku
Bukan satu kebetulan...

Pertemuan
Kau dan aku
Sungguh bermakna
Dengan IzinNya
Kini ku kembali
Damai....

**didedikasikan untuk SOIF coaching. Terima kasih Sifu Tuan Mohd Rizal Hassan dan sahabat-sahabat yang baik budi.

No comments: