Wednesday, February 17, 2016

Am I A Good Mom

Am I a good mother??? I often ask the question from time to time...

I dont know if I am a good mom...but one thing I know ie I am stil trying..I am progressing..but at 50 I am certain I am good enough...I matter...I am a good mother in all the ways I can be...💝💝💝coz at the end of the day I still love my children just the way they are...alhamdulillah.

Adakah saya seorang ibu yang baik???? Soalan yang saya selalu ajukan pada diri saya dr masa ke semasa...

Saya tak pasti samada saya seorang ibu yg cukup baik..tetapi satu perkara yang saya tahu iaitu ...saya masih berusaha...masih mengorak langkah...usaha belajar dan berubah.
Pada usia yang melangkau 50 tahun ni satu perkara yang saya pelajari...Saya adalah saya..saya cukup baik...saya cukup baik sebagai seorang ibu dalam cara yang saya mampu  ..dan kerana yg penting saya sayangkan anak-anak saya seadanya😀💗💗Alhamdulillah..

Wallahua'lam

Rosnah Ahmad

#SentuhanBapaBelaianIbu
#YouMatter

No comments: