Sunday, February 5, 2012

MENGGAMIT RASA...

Assalamulaikum,

Menemui semua pembaca blog saya. Terlebih dahulu salam pertemuan kembali kepada semua. Ya saya memang sudah lama tidak menulis...

Pada hari ini 6 hb Feb 2012 genap usia saya 46 tahun. Hmmm, saya terpanggil untuk lebih muhasabah diri. Allah masih memberi masa buat saya. Bak nasihat Hassan Al-Banna "Kewajipan-kewajipan kita lebih banyak daripada masa yang ada pada kita, oleh itu gunakanlah masa dengan sebaik-baiknya dan ringkaskanlah perlaksanaannya."

Ya Allah berilah petunjuk, kemudahan, kekuatan, keberkatan dan ketenangan padaku dalam menjalankan semua kewajipan-kewajipan. Saya juga berdoa moga saya dipermudahkan untuk menulis semula. Kepada pembaca yang bertanya soalan, insya-Allah saya akan cuba menjawab.


Terima kasih kepada semua pembaca yang selama ini memberi sokongan kepada saya.....


Wallahuaálam.


Sekian.


Rosnah Ahmad
Seri Kembangan
Selangor.




No comments: